Warning: Use of undefined constant EDD_PLUGIN_FILE - assumed 'EDD_PLUGIN_FILE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /homepages/40/d392253721/htdocs/blog/wp-content/plugins/font-uploader/font-uploader-free.php on line 59

Warning: Use of undefined constant ‘WP_AUTO_UPDATE_CORE’ - assumed '‘WP_AUTO_UPDATE_CORE’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /homepages/40/d392253721/htdocs/blog/wp-config.php on line 92
febrer | 2017 | CEMU | Blog

Monthly Archives / febrer 2017

  • feb 28 / 2017
  • 0
adelgazar, detoxicación, Estètica, Mesoteràpia Corporal, tratamiento

Mesoterapia

para tener un vientre más plano, y reducir la celulitis
en piernas y glúteos.
Efectos visibles

clic más info

Drenante
Reductor
Activa la circulación
Reafirmante
Zonas a tratar:
Abdomen inferior
Abdomen superior
Flancos
Glúteos
Cartucheras
Gemelos
Brazos
La mesoterapia corporal es un procedimiento médico estético no quirúrgico ideal para el tratamiento de la celulitis y la eliminación de la grasa en zonas localizadas

*Oferta válida hasta el 31 de marzo, comprando 10 sesiones

  • feb 20 / 2017
  • 0
adelgazar, cemu, centre mèdic, Centre Mèdic Utset, dieta

Baixa fins a 8 Kg en 1 mes

amb el nostre programa exclusiu de dieta

Amb la nostra dieta no t’hauràs de preocupar per la pèrdua de pes. Només cal que deixis que t’ajudem a adquirir hàbits alimentaris i d’exercici que et permetin mantenir-te en el teu pes ideal i millorar la teva salut.

Què t’oferim?

–  Pèrdua de pes i millora de patologies associades al sobrepès i la obesitat (hipertensió, diabetis, dolor articular, accidents vasculars…)
–  Seguiment personalitzat amb metge i nutricionista.

Inclou:

–  1ª visita mèdica, revisió analítica i dades metabòliques.
–  Tots els productes i suplements nutricionals necessaris per al correcte tractament.
–  Visites de seguiment per controlar la baixada de pes i treballar els teus hàbits alimentaris.
–  Dieta personalitzada i adaptada un cop finalitzat el tractament.
–  Visites de manteniment fins als 5 mesos, per fixar el pes ideal.

  • feb 14 / 2017
  • 0
acido hialuronico, arrugas, arrugas frente, arrugas ojos, Estètica, medicina estetica

BOTOX

Aclareix la teva mirada amb un toc de naturalitat
PROMOCIÓ FEBRER
si et fas un tractament de BOTOX® complert
et regalem una SESSIÓ D’ALTA HIDRATACIÓ FACIAL
valorada en 140€

La toxina botulínica (coneguda com Botox®) s’utilitza en medicina estètica, per mitjà del qual una proteïna natural i purificada és injectada en diferents zones per disminuir les arrugues del front i al voltant dels ulls.
Així aconseguim relaxar els músculs de la cara, suavitzar les arrugues i evitar que segueixin augmentant i aprofundint encara més. Amb aquest tractament t’ajudarem a que la mirada, les celles, el front, fins al contorn d’ulls es relaxin i adquireixin un aspecte més relaxat i suau, retornant a la teva expressió la relaxació pròpia d’unes bones vacances.

Així, juntament amb el nostre tractament d’alta hidratació facial, que és el resultat d’una precisa combinació d’àcid hialurònic, vitamines i antioxidants, corregirem els signes d’envelliment i restaurem els volums en tot el conjunt.
(Promoció vàlida fins el 28 febrer 2017)

Són molts els rumors falsos sobre el Botox®
A la nostra clínica arriben molts pacients amb preguntes d’incertesa, moltes vegades a causa de la gran desinformació produïda en alguns mitjans de comunicació o fòrums d’Internet.

  • feb 06 / 2017
  • 0
colesterol, dieta, Nuria Velez, Nutricionista

ALIMENTACIÓ I COLESTEROL

Què és la hipercolesterolèmia?

És l’excés de colesterol en la sang. Cal tenir en compte, però que hi ha dos tipus de colesterol: el colesterol-LDL i el colesterol-HDL. El colesterol LDL o “colesterol dolent” pot ser perjudicial per l’individu si es troba a la sang en excés ja que crea una capa de greix a les artèries, afavorint l’aparició de malalties cardiovasculars; en canvi el colesterol HDL o “colesterol bo” té un efecte beneficiós per a la nostra salut ja que elimina l’excés de colesterol de les artèries, transportant-lo al fetge per al seu emmagatzematge o excreció mitjançant la bilis.

Recomanacions per a la dieta:

  • La adherència a una alimentació de tipus mediterrani, que disminueix l’excés de colesterol en sang, és fonamental per la prevenció i el tractament de les malalties cardiovasculars.
  • Cal augmentar el consum de fibra alimentària prenent verdures i hortalisses (dues o més racions al dia, i com a mínim una verdura o hortalissa crua), fruites (dues o tres peces diàries), llegums (com a mínim tres vegades a la setmana), productes integrals, germen de blat…
  • És important augmentar el consum de peix envers el consum de carn, especialment el peix blau, ric en ω-3: (sardina, verat, salmó, truita de riu, tonyina, seitó etc. El marisc de closca també es pot menjar sense cap problema, però hem de restringir els crustacis (gamba, llagosta, cranc, etc.) i els cefalòpodes (pop, sípia, calamars, etc.), com a màxim 2 vegades a la setmana.
  • Consumir preferentment carns blanques (pollastre, gall dindi i conill) i carns magres (porc, be, vedella, etc.). Evitar les vísceres, embotits, hamburgueses, salsitxes, ànec, oca i patés.
  • Controlar el consum d’ous, prenent-ne tres a la setmana. La clara d’ou és de consum lliure.
  • Consumir la llet i productes làctics desnatats o semidesnatats. Evitar la nata, les mantegues i margarines  i els formatges grassos.
  • Utilitzar oli d’oliva verge extra per cuinar i amanir, procurant de consumir la major part d’aquest en cru.
  • És recomanable prendre una ració de  fruits secs d’uns 25g (7 nous, 24 ametlles o avellanes) entre 1 i 5 vegades a la setmana.
  • Per a donar més sabor als nostres plats podem emprar les següents espècies i salses: herbes aromàtiques, pebre, suc de llimona, vinagreta, mostassa, allioli, sofregit (salsa de tomàquet, all i ceba o porro, elaborat amb oli d’oliva).
  • Cal evitar la pastisseria i la rebosteria industrial (croissants, ensaïmades, magdalenes…), i les postres elaborades amb llet sencera, nata, mantega o margarina.
  • Està desaconsellat el menjar precuinat i els aperitius fregits com: patates de xurreria, cornes, cacauets salats…
  • Està permès prendre petits entrepans d’esmorzar, mig matí o berenar, amb pernil, gall dindi i formatge fresc o amb baix contingut gras. També és convenient introduir-hi peix blau (tonyina, sardines i verat en conserva en oli d’oliva) o hortalisses (tomàquets, pebrots, albergínies, etc.).
  • Cal limitar el consum de begudes alcohòliques.
  • És molt important fer exercici físic (caminar, fer bicicleta, nedar…) durant un mínim de 30 minuts cinc o més dies a la setmana. Podem Incorporar l’exercici físic a l’activitat diària habitual (pujant escales, ballant, fent els trajectes habituals caminant…).
  • Aconseguir i mantenir un pes saludable. Cal que el perímetre abdominal sigui <88cm en dones < 102cm en homes per a reduir el risc cardiovascular.
  • Controlar la hipertensió i la diabetis, en cas de tenir-ne.

Núria Vélez
Dept. Dietètica i Nutrició